Plugga? Vad är det?

Idag är det tungt att starta upp med pluggandet. Istället för att sitta och läsa så tänkte jag att om jag bara skriver ett inlägg och kommer bort från pluggandet en stund så är det nog lättare att starta upp igen. Tänk vad fel man kan ha! Med det är ju faktiskt söndag, vem pluggar på söndagar?!? Det är ju faktiskt hyfsat känt att söndagar är vilodagar. Det är vad jag har hört iallafall. =) Men Tentan "Waits for no man" och den bryr sig inte om att det är en såkallad "vilodag" idag. Nej, medans min sambo "Aaron" får ägna sig åt lyxigheter som att hänga tvätt ( =) )så får jag faktiskt ta och skärpa mig och starta upp med pluggandet, innan dagen är slut.

image5

Tydligen så är han akademiker också, där ser man! =)

Läs även andra bloggares åsikter om plugga, aaron, vilodag, söndag, tenta, akademiker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0