Sötaste husdjuret?

Jag uppdaterade mig själv lite genom att läsa lite nyheter på aftonbladet.se. Där snubblade jag över en tävling där överskriften lyder "Är ditt husdjur sötast i Sverige?". Ja men självklart är de det, tänker jag!! Och titta, Visst håller ni med?!? När man ser denna blid så säger man bara "aaaaaaaah".

Kiara o Brittan

Och jag menar det är ju självklart att de kommer att vinna också, för inget kan ju bli sötare. visst finns det vissa som kommer att försöka så som "dvärghästen" som vi alla läst om den senaste tiden, Den minsta hästen i världen! Och visst är den söt och allt ( Ni kan ju själva se).

image6


Men om ett år eller två så är den som alla andra "dvärghästar", liten, tjock och inte alls lika söt.
Kom ihåg att rösta smart och rösta på söthet som inte försvinner med åren. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0