Nu är jag trött....

Tenta i morgon! Jag längtar. =) Eller åtminstone till i morgon kväll. Allt bara snurrar runt runt i min (stora) hjärna för tillfället. Graviditet, förlossning, pediatrik (barn), ortopedi (en massa brutna ben och sånt), grön och grå starr, läkemedelsräkning, psykiatri.......Hmmm.... vad har jag glömt? vi har en massa grejer men jag kommer inte på allt. Hoppas att jag gör det i morgon. Det hade ju inte varit så bra kanske..

Hoppas att det går bra i morgon i allafall. Jag tror det men jag kan ju inte spå in i framtiden. =) Om det finns någon som kan det så SNÄLLA berätta för mig om jag klarar tentan så att man kan slappna av lite grann. =)

Nu ska jag fortsätta att plugga... in i det sista. Så gör väl studenter, sitter och nöter in i det sista.




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Aila

Hoppas det går bra i morgon, vi håller alla tummar vi har. Kram Kram

2008-12-04 @ 22:27:54
URL: http://ailascommonsense.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0