Jag blir då snurrig!!


Jag hänger knappt med i svängarna längre. Jag har alltid läst det senaste skvallret och brukar tycka att det är lite kul. Det tycker jag nog fortfarande eftersom jag envisas att skriva om Linday Lohan och hennes flickvän (?!?) Samantha Ronson, 30. För någon dag sedan dementerade hon rykterna och nu finns bilder när de kramas samt att hennes pappa gått ut och sagt att de är ett par. Det pratar till och med om förlovning och giftemål. Okej, kul för dem. VI får väl vänta och se om de är tillsammans i morgon. Vem vet?? Imogon kanske dom har barn tillsammans... Jag skulle inte bli förvånad om jag läste det i tidningen. Det skrivs otroligt mycket i tidningarna som inte är sant så jag vet då varken ut eller in längre. Men men.... jag måste ju erkänna att jag kommer nog ändå inte att sluta läsa, trots att det nog bara är ca 25% sanning.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0