Lite skvaller och filmtips..


Har läst på wwtdd.com de senaste månaderna att det ryktas om att den ökände Lindsay Lohan, 21 har gått och "blivit " gay. Rykterna bygger på att hon den senaste tiden har umgåtts mycket med sin väninna Samantha Ronson som tydligen är öppet gay. De har bott tillsammans på hotell och hållit hand. Okej, och detta skulle vara "bevis" för att Lohan skulle vara gay?!? Visst jag bryr mig inte om hon är det eller ej men herregud finns det inget annat att skriva om. Om detta nu är något som måste rapporteras till varje pris så kan de ju åtminstone vänta tills man har lite mer fakta. Eller? Det tycker då jag i allafall. Lohan har i allafall varit tvungen att gå ut och neka till dessa rykten. Hon säger att: "vi är bara nära vänner". Okej, där har ni det. Mysteriet är löst. Nu kan vi fortsätta med att söka bot mot cancer och stoppa alla världens krig. =)

Jag längtar till sommar av olika anledningar. En av desas anledningar är p.g.a. alla bra filmer som kommer ut på bio, och som jag vill se. En av dessa är såklart "Sex and the city". Sarah jessica parker, Kim Cattrall, Kristin Davis och Cyntia Nixon springer omkring i New York igen och gör en massa knäppa och roliga saker. Kan det bli bättre! Nej, jag tror inte det. Filmen har premiär i Sverige den 21 Juni så det är bara att hålla ut.



Sedan tycker jag att det ska bli jättespännande att se fortsättningen på The chronicles of Narnia, Filmen heter Prins Caspian. Jag har läst alla böcker och gillade den första filmen, men har hört att denna ska vara ännu bättre och riktar sig mer mot en äldre publik. Jag tror att denkommer att vara bra. Ben Barnes spelar huvudrollen och vi kan se den på bio fr.o.m. den 2 Juli.



Sist men inte minst så har jag länge velat se filmen "The Dark Knight". Många bra skådespelare och en bra story kan inte bli annat än en succé. Det hoppas jag på i allafall. Cristian Bale spelar självaste Batman medan, den nu avlidna, Heath Ledger spelar Joker. Andra stora skådespelare är Morgan Freeman, Michael Caine och Gary Oldman. Jag kan knappt vänta till den 25 Juli när den har premiär. Spännande!! =)




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Christian

Första fullängdsrecensionen på svenska av The Dark Knight: www.senses.se

2008-07-17 @ 18:29:35
URL: http://www.senses.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0