Mina älsklingar Kiara och Brittan..

...gick inte vidare i tävlingen på aftonbladet.se (här kan ni se vinnarna i alla fyra kategorier). Jag måste ju faktiskt säga att igelkotten som vann "sveriges sötaste" var söt, men det finns många andra djur som är sötare t.ex. mina katter. =) Här har ni vinnaren i allafall, Jovars....

image9

Men jag är inte bitter för det, jag vill bara inte att Kiara och Brittan tar åt sig. =) Annars har helgen varit rätt lugn. Vi har tagit det lugnt och varit i solen lite. Idag har vi varit på en cykeltur. Det var jättevarmt, men trevligt. Det enda som inte är trevligt med en cykeltur i solen är att innan man hoppar på cyckeln måste man praktiskt taget desinficera den från hela världens spindlar. Detta är ett jobb som jag inte kan göra p.g.a. min araknofobi, så jag överlåter detta till min kära sambo. Han blir lika glad varje gång. Men men..... vad ska jag göra? Jag tänker absolut inte riskera att stöta ihop med en spindel. Jag svär, de (spindlarna) tar över världen snart!!

image10

Och för er som inte tror mig, hyr filmen "Imse vimse spindel" från 1990 så förstår ni. Om inte så är ni nog bara lite konstiga. =)

image12

Läs även andra bloggares åsikter om Brittan, Kiara, Igelkott, Arachnophobia, araknofobi, spindel, Aftonbladet, Katter, Cykel, 1990






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0