Postkodmiljonären!

Kan ni tänka er, JAG ska vara med i postkodmiljonären! Det är sant! Det blir inte förrän till hösten men ändå. Jag kommer att vara en av  tio som har chansen att komma upp i heta stolen. Det känns helt overkligt. Men samtidigt jättespännande. Nu blir det hjärngympa och vanlig gympa hela sommaren. Man vill ju vara både smart och snygg när man ska vara med på tv.! =)  Smart är jag ju förvisso redan så. =) Nej, men skämt och sido så känns det jättekul och jättespännande. Jag kan knappt vänta. Det är ju heller ingen nackdel att få träffa och se Rickard Sjöberg heller. =)


image20

Kommentarer
Postat av: Linus

Lycka till älskling! Puss

2008-05-10 @ 21:21:28
Postat av: Linda

Linus: Tack älskling! Puss =)

2008-05-10 @ 23:07:25
Postat av: rkse2

Lycka till! PUSS:papa

2008-05-14 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0