Ryggont, skola och bröllopsplaner..


 Ibland tycker man synd om sig själv. Jag gör faktiskt inte det i dag trots att jag har ont i ryggen. Hmm...Ja, vad kan det då bero på. Varför har jag ont i ryggen i dag när jag ALDRIG har det annars. Har kommit på några troliga alternativ:

*Dålig säng (troligt)
*Fullmåne? (en kompis sa att hon har ryggont vid fullmåne. hmm.. har kollat.. i natt var det bara halvmåne.. konstigt) =)
*Stress (skolan, bröllop, bröllopsresa etc. etc.)
*Annat

Ja, jag har då ingen aning vad det kan bero på....=)  Nej men allvarligt så är det nog sängen. Den är gammal. Jag VILL HA EN NY. Jag har tjatat om en ny säng i åratal. Men vi får väl vänta ett tag till. Det är lugnt. Vi ska nog åka på bröllopsresa till något fint ställe i väst i stället. Jag LÄNGTAR! =) =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte ont i ryggen vid fullmåne, jag sover dåligt då.

2008-09-25 @ 22:17:31
URL: http://systersophias.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaha! Var det det du sa. Jag fattade det som ryggen. jaja...=)

2008-09-25 @ 23:54:55
URL: http://wwled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0