Slutexaminationen och examensarbetet avklarat

Examensarbetet blev ju godkänt och nu är slutexamination också godkänd. 6 veckor kvar till examen! =) Ska bara bli godkänt på praktiken. Fast jag hoppas att det inte kommer att bli något problem.

Bebisen sparkar och sparkar hela tiden. Det känns faktiskt lite skumt att ha något i magen som rör sig. Går in i vecka 22 i morgon, tiden går verkligen fort. Magen har börjat växa men den är fortfarande inte JÄTTE stor, som tur är. Jag är ju på praktik nu så det är bra att magen inte är för tung och stor.

Ska gå och pack lite grejer nu ska jobba natt i natt. Hoppas att det går bra och att jag itne kommer att vara för trött. får vila upp mig i morgon. =)

Nu ska jag knata vidare, Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0