Britneys turné startar idag!

Jag skulle så gärna vilja se Britney Spears live. Jag tror att den showen kommer att vara jättebra. Fast tyvärr uppträder hon enbart i London här i Europa. Hon kommer att resa hela USA runt, med start i New Orleans idag,  för att avsluta det hela med 8 föreställningar i London i Juni. Det är bara att gå in och läsa mer för er som vill, läs här.
Jag kanske ska föreslå att vi ändrar på våra bröllopsreseplaner och reser till London i Juni, istället för Los Angeles. =) Fast jag vet ganska säkert att det förslaget inte skulle uppskattas. Jag vill nog inte det heller om jag får tänka efter. MEN.... någongång ska jag se henne live. Bara så att ni vet. =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Aila

Brittan är väl inget att se=) Däremot kan man väl höra på henne, hon låter ganska hyfsat antar jag=)

2009-03-07 @ 18:40:31
Postat av: Aila

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/klick/article4570164.ab



Det ska visst vara en adress till nåt som Brittney gör=)

2009-03-09 @ 22:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0