Pojke eller flicka? Det vet vi ju redan...=)


POJKE FLICKA
Magens form är: Toppig, utstående mage Utbredd mage
Pigmentrand på magen: Lång tydlig rand Ingen



Babyns hjärtfrekvens är: Under 140 slag/min. Över 140 slag/min.



Mammans skönhet Bibehållen skönhet Flickan tar sin mammas skönhet



Halsbränna: Mycket halsbränna Lite eller ingen halsbränna



Babyn hickar: Lite eller inte Mycket



Babyn sparkar: Mycket Lite mindre



På UL håller babyn: Händerna mellan benen Händerna någon annanstans



Urinvägsinfektioner: Inga hitills Många



Var i magen babyn ligger: Babyn ligger högt Babyn ligger lågt



Befruktnings-dagen var ett: Udda datum Jämnt datum



Blödande tandkött: Mindre blödande Mycket blödande



Utputande navel: Senare under graviditeten Tidigt i graviditeten



Mamman sugen på: Choklad Citron



Babyn sparkar: Mycket på höger sida Mycket på vänster sida



Mamman illamående: Inte eller lite Mycket



Mammans vårtgård är: Starkt avgränsad Mera suddig



Håret på mammans ben är: Snabbare växande Normalt växande

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjena! Har ju också börjat blogga :)

Bra tidsfördriv för mig när jag är hemma om dagarna! Kram

2010-02-03 @ 15:28:12
URL: http://jlmylifeinwords.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0