Bebisen mår bra

var hos barnmorskan idag och tog lite prover och sånt. Det var näst sista gången innan lille "Ture" kommer ut till oss. Bltr var bra, hjärtslagen var helt okej (128) han låg nog och sov. Det skulle jag med ha velat göra kl var ju bara 8. :) Tog prover för blodgruppering och även hb. 113 var hb:t så hon skällde lite på mig och sa att jag måste ta järntabletterna VARJE dag nu. Okej sa jag... Så jag får väl göra det. Det är viktigt då jag ska göra kejsarsnitt, man kan ju blöda lite. Iallafall, jag får väl göra som hon säger då. :)

I kväll åker vi ner till svärfamiljen och stännar över helgen. Det blir sista gången vi åker ner nu innan snittet. Spännande! :) Middag hos Linus syster i kväll.

Nu vill jag träffa den lille. Längat sååååå mycket! :) (Jag tror att han vill ut och träffa oss med, det verkar lite trångt)

(Inte min mage, men visst är den söt?)


Kommentarer
Postat av: Sophia

Vilken mysig helg. Så du har bestämt dig helt säkert för snittet nu?

2010-03-19 @ 16:20:35
URL: http://systersophias.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det blir den 1 april. Spännande.... Inte länge kvar nu. =) 12 dagar =)

2010-03-20 @ 16:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0