Äntligen! och det blev en flicka!


Nu, ÄNTLIGEN, har babyn kommit! Och för er som inte vet så är det inte min baby som jag pratar om. Jag har faktiskt ingen baby alls på gång, ifall du missförstod förra meningen mamma =). Men min sambo har blivit morbror för andra gången idag och jag har blivit plastmoster! Det blev en flicka som vägde ca 4200 g. En liten söt knubbis kan jag tänka mig. =) Imorgon ska vi hälsa på dem, Jag längtar jättemycket. Det ska bli hur sött som helst. =) Vi har väntat och väntat hela jul- och nyårshelgen på att hon ska komma och nu var det tydligen dags. Grattis till mamman och pappan!! Och grattis till storebroren, kan tänka mig att han är lagomt stolt nu. =)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Grattis! det var på tiden. De var lång ifrån den 18 december eller vad det nu var du gissade på : D Och flicka blev det ju också

2009-01-08 @ 22:12:40
URL: http://systersophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0