Sommaren springer iväg.... Britney på väg tillbaka?

Den bara rusar förbi i superfart! Det är redan Augusti. Jag  har inte skrivit på länge p.g.a. olika saker: dataproblem, jobb, främmande och lathet. Snart ska min sambo vara med i postkodmiljonären på tv4. Det ska bli hur spännande som helst, jag ska sitta i publiken. Bara någon vecka kvar, jag längtar!! =) Det är en hel månad kvar till skolan börjar om och innan dess ska vi hitta på en massa saker. åka till Växjö, Kalmar, Öland och Göteborg. Vi kommer säkert att göra ett par trippar ner till Skurup, Skåne också. Vi ska såklart hälsa på svärföräldrarna.

Från det ena till det andra, vi ska köpa en ny bil! Vi ska sälja våran gamla och köpa en splitterny Kia Picanto. Så här ser den ut för er som inte vet:



Vi ska dock inte ha just denna färg (trots att jag tycker att den är jättesnygg) utan vi ska ha en röd. Det är en såkallad miljöbil, den drar minimalt lite bensin, ca 0,5 l/mil. Det är en klar förbättring mot 0,83 l/mil som våran nuvarande bil drar. Det ska bli hur kul som helst att köpa en ny bil i allafall!! =)

Lite Britneyskvaller!!
Det har varit ganska lungt med Britney över sommaren. Hennes vårdnadstvist är över och hon börjar jobba sig tillbaka till "verkligheten", så verklig som den kan vara för henne. Jag tycker att det är jättekul att det har lugnat sig på Britneyfronten så att hon kan samla sig lite. Det dröjer kanske inte så länge tills hon är tillbaka som förr??



Vem vet? kanske, kanske inte.......


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Aaron

Snygg bil!

2008-08-02 @ 13:05:44
URL: http://aaronkorrektur.blogg.se/
Postat av: Linda

Aaron: Eller hur? visst är den snygg!

2008-08-02 @ 13:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0