Norrbotten, bara regn och moln hela tiden!

Jag har varit i Älvsbyn i en vecka nu, åker hem till Blekinge i morgon. Det har varit hur kul som helst att vara hemma hos föräldrarna  men vädret blev dåligt andra dagen jag var här och det har inte blivit något bättre. I förrgår var det hela 6grader varmt, klockan 12 på dagen. Jag tror till och med att det varit under noll ett par nätter!  I mitten av Juni, helt galet!
 
Det blir första gången som jag inte lägger upp en bild, och det p.g.a. att jag helt enkelt inte riktigt förstår mig på mina föräldrars dator. Det är lite klyddig. Vad har jag gjort hela veckan då? Hälsat på kompisar, varit runt hela Norrbotten och hälsat på släktingar och samtidigt har jag hunnit spela Crocket, Kastat pil, spelat yatzy och kort. Har faktiskt varit hemma mkt med min familj vilket har varit trevligt. Men jag har inte kunnat sola en enda sekund under min semester p.g.a. det galna vädret.
Nej nu ska jag "dra vidare". Skriver något nytt när jag kommer hem, Om jag inte har fullt upp med min älskling såklart! =)

Jag ändrar mig, här kommer en Bíld och lite skvaller:



För några dagar sedan födde Tori Spelling sitt andra barn. Det blev en flicka som föddes med hjälp av kejsarsnitt. Flickan ska heta Stella Doreen McDermott. Här ovan är de lyckliga föräldrarna! Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0