September igen!

Om jag inte minns fel så var det inte så jättelänge sedan som det var september senast. Okej, det är ganska precis ett år sedan, men det känns som om det var i går. =)  Tiden bara rusar iväg. Skolan började om förra veckan. Läser just nu psykiatri och om schizofreni. Det är otroligt intressant men jag har så svårt att förstå den komplexa hjärnan.

Vi var och hämtade våran nya bil i förra måndagen! Det är hur fin som helst! Och röd! =) Trots att vi är några tusenlappar back, p.g.a. lånet, så är det definitivt värt att köpa en ny bil. Det är så underbart att slippa oroa sig för en massa saker.

I Lördags så åkte vi till Halmstad en sväng och träffade min käre bror Björn. Han var i Göteborg i helgen och hälsade på vänner så vi passade på att träffas när han var här nere, vi möttes halvvägs. I Halmstad alltså. Vi åt lunch och vandrade omkring i stan i några timmar. Solen sken och livet var ganska gött faktiskt! =) Här sitter Björn och väntar på tåget:


Nu ska gå och fixa lite med nmina fotoalbum. Vi har beställt en massa foton som jag försöker att sortera in i olika album och scrapbooks. Det är ganska kul faktiskt. Ha det bra!!
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0