Jag har träffat James Bond på min semester!

Håll i hatten! Jag har träffat the one and only Mr Bond, James Bond. Han bor och jobbar i Nybro, Småland. Alla ni som har sett Fhilip och Fredriks "100 Höjdare" vet vem jag talar om. Gunnar Schäfer i Nybro har tagit sig namnet James Bond. Han driver ett 007museum och verkade lite för engagerad, minst sagt. Jag tror att han tror att han ÄR James Bond. Se som han poserar:



När vi frågade om vi fick ta en bild på honom så sa han direkt: " Absolut, vart vill ni ha mig?"  Självklart blev det ju vid bilen. Varför inte? =) Ni MÅSTE gå in på denna länk och se ett klipp ur "100 höjdare" - inslaget. Det handlar om att James Bond, som han faktiskt heter numera, vill visa sin 007pizza som finns tillgänglig på Nybros pizzeria. Det är grymt roligt!
Fast jag måste säga att det skulle vara kul att vara så engagerad i en hobby, vilket det är. Vad jag vet så är han inte den riktiga James Bond, han som vi ser på film ni vet. =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0