Jag ska gifta mig!!


Nu är det officiellt, jag och min älskade sambo Linus ska gifta oss. Bröllopet kommer att äga rum den 23 maj nästa år. Vigseln kommer vi att ha i Gammelstads kyrka i Luleå. Ni kan inte förstå hur länge jag har väntat på att få berätta för någon om detta, men vi bestämde oss för länge sedan att vi ej skulle berätta för någon förrän inbjudningskorten kommit fram. Det gjorde de idag! Tror ni att jag har pratat i telefon i dag eller? Med typ alla. Men roligast av allt var ju att mina föräldrar och min bror ÄNTLIGEN fått veta. Jag har knappt kunnat hålla mig hela sommaren. Jag har vetat om detta i 4 lååånga månader utan att försäga mig en enda gång! Jag ger faktiskt mig själv en liten klapp på axeln för det, det har varit tufft. PUH!! =) Om ni kikar in på denna länk så får ni se våran bröllopssida!

Vi har redan fixat många saker men det återstår lika många. Nu när alla vet så kommer man att få tips och råd, och det är aldrig fel. Det är så kul att planera. =)

Sedan har jag en annan rolig nyhet att berätta. Idag har vi köpt ny bil, våran nya Kia Picanto anländer om ca 14 dagar. Hur spännande som helst!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0