Grattis Britney!


Idag fyller britney Spears 27 år. Grattis! För er som vill se mer av Britney så kan jag berätta att på MTV idag, mellan 11 och 15, så handlar det bara om Britney. Spännande!  Jag måste förstås stå över p.g.a. av att jag tentapluggar inför tentan på fredag. Men på lördag den 6 December kl 22.35 visar tv4 den omtalade intervjun med Britney. Intervjun heter "Britney: for the record".  Där berättar hon om de senaste åren och lite annat smått och gott.  Intervjun visas i USA redan i dag men vi får snällt vänta tills på lördag kväll.
För alla er som är intresserade av att veta lite mer om Britney kan gå in på Britneyspears.com


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Aila

Grattis till Brittan från mig med, jag hoppas det går bra för henne och för dig på fredag, om du kan låta bli att slå på TVn, vilket jag inte tror=)=)bara lyssna lite i bakgrunden=)

2008-12-02 @ 13:39:43
URL: http://ailascommonsense.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0