julen förbi, här kommer nyår.

Julen har varit trevlig. Min morbror och mina kusiner har varit här. Jag har inte träffat dem sen förra julen. Min syster och systerson har också varit här. Sedan är såklart mamma, pappa, mormor och björn också med. Vi har städat, fixat, lagat mat, sett på  Kalle, öppnat paket, ätit julmat m.m. Jag har varit i Luleå och hälsat på min bror i helgen. Vi åt faktiskt sushi, det har jag aldrig ätit på restaurang tidigare. Vi brukar göra det hemma annars. Men det var jättegott! fast wasabiin var alldeles för stark.


Vad har mer hänt då? Hmm.... På nyårsafton så ska vi gå på bröllop. Jag längar, det kommer att bli jättetrevligt. Det är några vänner som ska gifta sig. Det är inget litet bröllop heller utan jag tror att vi kommer att vara över hundra personer.
Jag tycker att det är bra att de bestämde sig för att gifta sig på självaste nyårsafton. Nyårsafton brukar annars vara ganska vanlig, så det blir lite speciellt i år då. Kul med bröllop!! Man kanske får lite inspiration inför den 23 maj 2009! =)


Snart är norrlandsresan slut för denna gång, åker hem på tisdag. Då är det direkt till en födelsedagsfest om inte födelsedagsbarnet ligger på BB. Då tror jag faktiskt inte att det blir så mycket födelsedagsfirande. Eller så blir det det, fast för en liten, liten nyfödd baby istället. =) Vem vet, vi får helt enkelt vänta och se. Men det är nog inte så länge kvar i allafall. Hoppas inte det. Det ska bli så himla sött men en ny liten baby. =) Det är min sambos syster som väntar.



Och för att avsluta allt så är det ju faktiskt så att jag får träffa min älskling på tisdag också. Vi har ju inte träffats på en och en halv vecka. Det börjar ju bli länge. Puss älskling!

Kommentarer
Postat av: Aila

Om alla bäbbar var så här små och söta så kunde man ju ha minst 10=)=) Den som väntar på nåt gott, väntar alltid för länge=)=)

2008-12-28 @ 23:31:34
URL: http://ailascommonsense.blogspot.com
Postat av: Linda

Ähh... det var då ett j***a gnäll om barnbarn! =) =) =)

2008-12-29 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0