Väntar och väntar....

Det enda som man kan göra nu är att vänta. Jag väntar på mina resultat från de tentor som jag gjort. 1 salstenta och 2 hemtentor. Har fortfarande inte fått svar på någon av dem. hmm....... jag undrar hur det går. Fast jag tror att det går bra. Men för er som tror att jag har jullov, bara för att tentor är gjorda, tror fel. Här finns det inget jullov. En ny kurs har redan startat och med den följer nya, roliga spännande saker. =) Eller inte... =) Jag tycker faktiskt inte att denna kurs är speciellt rolig. Den handlar om forskningsmetoder, forskningsprocessen, etik och omvårdadsteoretiker m.m. Vissa delar är mer roliga än andra. Men så är det väl med hela livet. =)

Nu är det nya tag och nya uppgifter, däribland en projektplan för vårt kommande examensarbete. Examensarbetet ska ju förstås inte skrivas förrän nästa höst men projektplanen ska göras nu.
Fast trots detta "tråkiga" mitt i juletiderna så finns det endel roliga saker också. T.ex. som detta:

George Bush håller tal i Irak och blir attackerad av en irakisk journalist som kastar sina skor mot en ovetande Bush. Det flyger in några secret service-killar och Bush skrattar mest. Sedan skämtar han lite om storleken på skorna. Jag tycker faktiskt att det ser ut som om Bush skäms lite. Han tycker väl att det är jobbigt att det finns människor som itne tycker om honom. What a surprise!! =)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Aila

Jag hörde en fågel viska att du har väntat färdigt, åtminstone på vissa saker. Grattis Grattis kram kram

2008-12-17 @ 20:38:47
URL: http://ailascommonsense.blogspot.com
Postat av: Björn

Bush är lika smidig som Neo i the Matrix, det går inte att träffa honom. :)



Vi kan tala skit om Bush hur mycket som helst, men gissa hur snabbt reportern och hans familj varit avrättade om skon hade kastats mot Saddam. Tål att tänkas på.

2008-12-17 @ 22:34:59
URL: http://ailascommonsense.blogspot.com
Postat av: Linda

Björn: Ja, slår man upp "reflex" i en ordbok finns där efter denna händelse en bild på George Bush =)



Om skon hade kastats mot Saddam hade den ändå bara träffat jorden... eller, so they say!

2008-12-19 @ 12:57:21
URL: http://wwled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0