Mörrums marknad & Skånska filmdagarna..

..tänkte jag gå på i helgen. Om det är någon annan som blir sugen så är det bara att kika in på Mörrums  hemsida. =)  Vi var faktiskt där förra året med några vänner, och det var jättemysigt. Nu ska ju vädret bli hur underbart som helst igen så det kommer nog att vara trevligt. 

image19

Det kanske inte är just denna marknad som vi ska på, men det kommer nog att vara minst lika mysigt. Hoppas jag! =)  Iallafall så är det ungefär 30 minuter kvar tills jag får reda på om jag klarade tentan som jag gjorde för ca 2 veckor sedan. Spännande!! Jag tror att det har gått hur bra som helst, men man kan ju aldrig vara säker. Vi får hålla tummarna. Sedan ska vi mest troligen åka ner till Malmö på söndag för att "inkassera" de skånska filmdagarna. Vi har en vän som har producerat några filmer som ska visas där. Filmerna visas på Spegeln i Malmö så det är bara komma och se!! Gå in här så ser ni programmet. Läs extra noga om filmerna " Maktlös" och " Neger låter svart". Kul! Nu ska jag gå och sola litegrann innan min sambo kommer hem!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0