Nu vill jag ha "sommarlov"!

Men även om det blir sommar så blir det inte så mycket ledigt. Måste ju jobba hela sommaren för att kunna försörja mig. Men jag kommer i allafall att vara ledig från skolan i 3 hela månader och DET kan jag berätta, för er som inte vet, kommer att bli helt underbart! =) Jag tycker att skolan är hur kul som helst men nu är jag trött... Man behöver vila upp sig. De senaste 8 veckorna har vi läst om 34 sjukdomar och därtill vissa behandlingar och liknande. Hur spännande som helst men en paus kan inte komma mer lägligt. Det enda som snurrar runt i huvudet nu är en massa symtom och diagnoser. Jag hittade en rolig bild på ungefär hur jag känner mig för tillfället. =)

image23

Eller nått liknande! =) Jag tyckte att det var en väldigt bra reklam i allafall, jo... han har nog ont i huvudet. =)
Nu ska jag hoppa i sängen, ska upp kvart i sex i morgon. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0