Varför måste det vara så fint väder?!?

Jag fattar det inte. VARJE dag som jag måste sitta och läsa kurslitteratur så är vädret helt underbart. Visst kan jag gå ut och sätta mig på balkongen men efter ett tag så flyter man ju bort där ute. Hjärtinfarkt, hjärtsvikt och kärlkramp det är vad jag ska läsa om idag. Jag tycker förvisso att det är jättespännande att läsa om sjukdomar, men kanske inte just idag. Kolla in denna sommarbild!!

image13

Hur underbart som helst! men men.... jag har en hel sommar på mig att vara ute utan att tänka på att plugga varje dag. Nu ska jag gå ut och sätta mig på balkongen så att jag åtminstone blir lite brun! =) Jo, just det, min kära bror har gått vidare i uttagningarna till polishögskolan -2009. Kul för han. Här kommer en liten bild bara till han!! =)


image15

Polisskolan nästa!! =)



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0