Praktik och fest hela November! Hur ska man orka... =)

Idag började jag min praktik. Jag läser ju, som tidigare nämt, till sjuksköterska och ska nu spendera de närmsta 5 veckorna på distriktsköterskemottagningen i Sölvesborg. Min handledare är dirstriktsköterska och har jobbat som det i över 30 år så hon borde ju veta vad hon snackar om. Jag hoppas det iallafall. Hon verkar trevlig och det är det som räknas, fast det är ju ett plus om hon kan det hon gör också. =) Det ska bli kul i allafall dessa veckor. Praktik är alltid kul.

Hela November är vi (jag och min blivande) fullbokade, eller nästan i allafall. Nästa helg (1-2 november) ska vi på den årliga kalkonmiddagen hemma hos svärföräldrarna. god mat, massa folk och en hel del alkohol. =) Helgen efter det (8-9 november) ska vi på 25 - års fest hos vänner nere i Malmö. Det ska bli jättekul vi har ännu inte varit och hälsat på dem. Helgen efter det (15-16 november) har vi inget inplanerat (ÄN) =). Sedan ska vi på en till 25 - års fest den 22-23 november. Min sambos kompis fyller 25 år och han och hans familj ska ha stor partaj. Middag, dans och brunch dagen efter. Kul! Sedan sista helgen i november så ska min kompis ha ett "sexparty" och efter det så är det utgång. Vi blir nog nästan 20 tjejer, det blir nog också väldigt trevligt. Puh......nu vet jag inte om jag orkar skriva mer. Jag får helt enkelt återkomma med "schemat" för december. =) =) =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0