Los Angeles here we come!


Eller inte riktigt än men snart. Bokat och klart. Vi åker nämligen till LA på vår bröllopsresa! Jag längtar redan. =) Vi åker ca tre veckor efter bröllopet, mitt i Juni. Det kan nog inte bli bättre. Vi kommer att se Hollywood, Beverly Hills, Las Vegas (tänkte åka dit en sväng) och en massa massa mer.... Sedan ska vi paraglida, köra waterski, surfa, sola, bada och shoppa. Om vi hinner med allt detta förstås! =) Men det hoppas jag. Annars........... ja jag vet inte. Det har jag inte tänkt på. =) Det ser bara så himla mysigt ut överallt i Los Angeles och det finns så mycket saker som vi vill och kan göra där. Bara jag tänker på det så längtar man ihjäl sig! =) Se så trevligt allt ser ut:







Den sista bilden är från Las Vegas...visst kan man knappt motstå det..=)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0