25 år gammal!


Snart fyller jag 25 år! Jag kan knappt förstå det. Ca 2 veckor kvar. Jag vet att jag FYLLER 25 men det känns inte riktigt så... 21 skulle jag kunna gå med på men inte 25. Min kompisvi kan kalla henne Petra =), fyllde år nu denna vecka. Hon säger samma sak, det är kostigt att fylla 25.
Om man tänker så här: När min mamma var lika gammal som jag är nu så hade hon 2 barn och ett tredje på väg plus att hon hade ett 14 år gammalt fosterbarn. Helt galet alltså! Men visst.. tiderna är ju lite annars idag jag går ju t.ex. fortfarande skola och så men ändå..

                                           

Tre stycken vid 25! Nä....inget för mig.. =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0