Hoppsan det var visst ett tag sen! =)

Ja, det var som sagt inte igår jag skrev ett inlägg senast. Jag har den senaste månaden haft endel klagomål om att jag inte uppdaterar särskilt ofta nu för tiden. Och jag kan väl hålla med dom. =)
Har hunnit avsluta kursen Tvärkulturell vård och har börjat en ny. Den nya är inte så rolig, tror jag iallafall. Organisation och ledarskap i vårdkontext! Hmm....... Tycker ni att den låter spännande? =)

Nu är det bara ungefär 7 veckor kvar tills jag blir FRU! Jag längtar! Det är ju helt otroligt det kommer ju att gå hur fort som helst. Da dada da, da da dada....... =)


Sedan bär det av till Los Angeles 3 veckor senare. Har bokat klart allt som ska bokas innan resan. Flygbiljetter, hyrbilen, Hotell i LA och hotell i Las Vegas. Boendet de sista fem dagarna fixar vi där borta. =) Vi längtar!! Spännande....... =)

Kommentarer
Postat av: Aila

Tvärkulturell vård, är det när man vårdar en kultur som har satt sig på tvären=)

2009-04-04 @ 22:35:16
URL: http://ailascommonsense.blogspot.com
Postat av: Linda

Jajjemän! =) Eller inte. =)

2009-04-05 @ 17:58:52
URL: http://wwled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0