snart valborgsmässoafton

På torsdag är det valborgsmässoafton och jag längtar faktiskt. Det ska bli så skönt att få vara lite långledig för en gång skull. Vi är mitt emellan 2 kurser så ingen skola torsdag - söndag. Jippi!!

Vi åker ner till Linus föräldrar på torsdag och stannar hela helgen. Vi ska fira lite valborg, hjälpa vår vän att flytta och sen på söndag så ska vi lära oss att dansa lite vals. =) Det med valsen låter nog roligare än vad det är, tror jag. Men men... Jag har hört att man måste dansa vals på bröllop.

Sedan har en liten fågel viskat i mitt öra att det är någon, förrutom kungen, som fyller år på torsdag. Jag kan ju tyvärr inte gå på kalaset även om jag skulle vilja det. Det är ett 15-års kalas och om födelsedagsbarnet håller koll på posten så kanske det dimper ner nått fint. =)

Idag är det 25 dagar kvar tills jag blir fru. Det är inte länge kvar och det börjar faktiskt att bli lite pirrigt nu.... =) Allt är klart förutom vissa små detaljer. SPÄNNANDE!!

Kommentarer
Postat av: Aila

Jasså, ni ska äta en massa korv förstår jag, jaja, en del dom behöver inte tänka på kalorierna dom. Jag hoppas att det går bra med valsen=) Nedräkningen har börjat, hjälp!!

2009-04-28 @ 18:01:52
URL: http://commonsense.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag undrar vem det är som tänker på mat. Inte var det jag som nämnde korv. =)Jag undrar vem som ska äta korv egentligen....=)

2009-04-29 @ 12:11:40
Postat av: Aila

Jag ska elda och äta korv ikväll, hahahahaha...men först så ska jag på födelsedagskalas och äta smörgåstårta och en massa fikabröd och bullar och, och, och.... Ha en trevlig valborg=)

2009-04-30 @ 12:46:58
URL: http://commonsense.blogspot.com
Postat av: Linda

Så trevligt då! =) vi åt oxå korv igår. det var gott. =)

2009-05-01 @ 23:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0