Jag må jag leva


Som ni förstår så fyller jag ju år i dag! 26 år gammal, eller ung, blir jag. Vi ska faktiskt inte hitta på så mycket idag då vi firade födelsedagen i helgen. Men jag och Linus ska åka till Kristinanstad i eftermiddag så jag kan shoppa lite. =) Det kan ju aldrig så fel. =)

Jag har ju fortfarande inte skrivit något om den lille knatten här på bloggen så jag tänkte faktiskt göra det nu. Jag och Linus ska ju få en liten söt bebis till våren och det ska bli hur kul som helst. =) Så, nu har jag nämt det här också.

Nu ska jag gå och fixa mig lite för att Ulrika kommer snart och vi ska försöka att skriva klart vårt examensarbete. Äntligen!

Ha det bra alla! Kram

Kommentarer
Postat av: Sophia

Äntligen släppte du nyheten om bebisen här, har väntat på att du ska börja skriva lite om de här

2009-10-05 @ 19:48:53
URL: http://systersophias.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, jag får väl göra det nu. =)

2009-10-06 @ 08:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0