Examensarbete och annat

Som de flesta vet så är jag inte kvar i Los Angeles (även om jag skulle velat vara det). Jag har bara inte riktigt haft tid eller ork att uppdatera. Men nu tänkte jag göra ett försök.

Började skolan för någon vecka sen, ganska kul. Håller just nu på med examens arbetet. Vi skriver om hur föräldrar upplever situationen av att ha ett barn som kommer att dö. Ja, det är ju ett tungt men intressant ämne. Vi har hunnit göra analysen och har nu börjat på resultatet. Vi har ju även gjort bakgrund och metod förstås. =)

Slutpraktiken startar 2 november, då ska jag först vara en vecka på operation/anestesi och sedan 9 veckor på en medicinavdelning. Det ska bli jättekul att få komma ut och jobba lite. Jag längar! =)
Om allt går som det ska så är jag färdig sjuksköterska runt den 20 januari nästa år. Det är bara 4 månader dit! KUL!
Dessa tre åren har verkligen gått fort och kul ar det varit (för det mesta).

Nä, nu kommer jag inte på något mer att berätta. Inget som jag vill berätta på bloggen för tillfället i allafall!

Kram kram!

PS. Avslutar med några bilder från sommaren i USA.


Bilen från "back to the future"



Bree´s hus på på Wisteria lane. "Desperate housewives"



Gabrielle´s hus i Desperate housewives.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0